.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افطار رئیس جمهور با یتیمان

رییس‌جمهور ماه رمضان را ماه میهمانی و جشن بزرگ الهی دانست و گفت: رمضان ماه تمرین شجاعت، نترسیدن و ایستادگی در برابر زورگویان و زیاده خواهان و مستکبران است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد در مراسم افطار با ایتام در سخنانی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به همه ملت ایران و جامعه بشری با اشاره به عوامل موفقیت انسان در رسیدن به کمال اظهار داشت: ایمان به خدا نخستین عامل در رسیدن به کمال است. ایمان به خدا پایه حرکت انسان و شکوفایی استعدادهای الهی است. ایمان است که خصلت‌های الهی را در وجود انسان تقویت می‌کند و تا زمانی که انسان مؤمن نشود پاک ،شجاع و خلاق نمی‌شود.
رییس‌جمهور با بیان اینکه برای رسیدن به کمال فقط داشتن ایمان کافی نیست، اظهار داشت: باید در کنار ایمان، تلاش و کوشش در راه هدف‌های مقدس نیز وجود داشته باشد. اگر انسانی همه امکانات را در اختیار داشته باشد، اما اهل تلاش و کوشش نباشد، هیچ‌گاه به موفقیت دست نمی‌یابد. چه بسیار انسان‌هایی که فرصت‌های کمی در اختیار داشتند، اما با تلاش و کوشش توانستند قله‌های بلند،‌عزت و افتخار را فتح کنند.
وی صبر و تحمل سختی‌ها را در کنار ایمان و تلاش از دیگر عوامل رسیدن به کمال دانست و خاطر نشان کرد: هدف‌های خوب و ارزشمند از درون سختی‌ها به دست می‌آید و محال است انسان بدون تحمل سختی و صبر در برابر مشکلات به قله‌های پیشرفت برسد. همه بزرگان ما با تحمل سختی‌ها به قله‌های کمال دست پیدا کرده اند.
احمدی‌نژاد همچنین با تأکید بر اهمیت عامل توکل بر خدا در رسیدن به کمال تأکید کرد: اگر انسان خودش را به خدا بسپارد خداوند نیز یاری می‌کند که او بتواند راه درست را انتخاب کند و بدی‌ها را از مسیر راه وی بر می دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.